Nastavenie súborov cookies
Spartoo používa cookies, ktoré sú nevyhnutne potrebné na prevádzku stránky, ako aj na personalizáciu obsahu a analýzu návštevnosti. Naši partneri používajú súbory cookies na zobrazenie personalizovanej reklamy v závislosti od vášho prehliadača a profilu. Ak kliknete na „Prijať všetko a zatvoriť“, budete môcť kedykoľvek zmeniť vaše nastavenia vo vašom zákazníckom účte. Ak kliknete na „Odmietnuť všetko“, použijú sa iba cookies nevyhnutne potrebné pre fungovanie stránky
dpd cod visa mastercard paypal
Bezplatné doručenie a bezplatné vrátenie tovaru
Spartoo
účet
obľúbené
0 košík
Menu

Kritériá odkazov a hodnotenia

Služba Marketplace:

SPARTOO ponúka prostredníctvom stránky www.spartoo.com platformu (ďalej len „SPARTOO MarketPlace“) s cieľom spájať kupujúcich, ktorí sú spotrebiteľmi v zmysle Spotrebiteľského kódexu (ďalej len „kupujúci“), s profesionálnou treťou stranou. predajcovia (ďalej len „Predávajúci“) marketingových produktov, nazývaných partnerské produkty (ďalej len „Produkty“).
Aby predajcovia mohli predávať svoje produkty na SPARTOO MarketPlace, musia dodržiavať chartu osvedčených postupov „SPARTOO MarketPlace“ a dodržiavať svoje zmluvné záväzky vyplývajúce zo zmluvy MarketPlace, ktorá ich zaväzuje k SPARTOO.
V rámci tohto spojenia vystupuje SPARTOO len ako hostiteľ pre predávajúcich a nemôže byť považované za zmluvnú stranu kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcimi a kupujúcimi.

Odkazovanie:

SPARTOO vyberá svojich predajcov MarketPlace podľa určitých kritérií, najmä:
- Kvalitu ich ponuky týkajúcej sa určitých kategórií produktov (topánky, oblečenie, športové potreby, kabelky a iné doplnky);
- Konkurencieschopnosť ich cien,
- Rýchlosť a spoľahlivosť ich dopravných riešení;
- Rýchlosť a efektívnosť ich služieb zákazníkom.
Prístup k službe MarketPlace zahŕňa platbu odmeny predajcom v prospech SPARTOO podľa podmienok zmluvy MarketPlace. Táto odmena nemá vplyv na spôsob, akým sú produkty predajcov klasifikované alebo propagované na stránke www.spartoo.com.

Odstránenie zo zoznamu:

Produkty ponúkané predajcami na MarketPlace sú zrušené v prípade:
- Zrušenie účtu predávajúceho z vlastnej iniciatívy predávajúceho;
- Vymazanie produktu z vlastnej iniciatívy predávajúceho;
- Nerešpektovanie zmluvných záväzkov predávajúceho;
- Nedodržanie kvalitatívnych kritérií SPARTOO zo strany predávajúceho.


Obsahová klasifikácia:

Produkty ponúkané na stránke www.spartoo.com sú klasifikované podľa pohlavia (žena, muž, dieťa, domov atď.), pričom zoskupujú rôzne kategórie produktov (obuv, oblečenie, krása, šport, luxus atď.).
Pre každú kategóriu sú predávané produkty zobrazené v nasledujúcom poradí:
- Produkty predávané spoločnosťou SPARTOO;
- Produkty MarketPlace predávané značkou;
- Produkty MarketPlace predávané predajcami tretích strán;
- Produkty triedené podľa určitých kritérií vybraných kupujúcim.
Klasifikácia produktov v rámci rôznych vyššie uvedených sekcií prebieha automaticky, okrem iného v závislosti od počtu predajov produktu v kombinácii so zohľadnením počtu zobrazení a dosiahnutého obratu. br>
1. Produkty predávané spoločnosťou SPARTOO
Produkty predávané spoločnosťou SPARTOO sú viditeľné na prvej stránke výsledkov vyhľadávania (podľa značky, kategórie,...). V prípade, že produktu predávanému Spartoo dôjde jedna veľkosť alebo veľkosť, je prednostne ponúkaný produkt predávaný značkovým dodávateľom (ďalej len „Značkový predajca“). Ak sa na stránke www.spartoo.com nenachádza žiadny značkový predajca, potom sa ponúka produkt predávaný jedným z predajcov tretích strán.

2. Produkty MarketPlace predávané značkou
Ak produkt nepredáva SPARTOO, ponúkame najskôr produkty predávané značkovým dodávateľom. Tieto informácie sú uvedené s pojmom "Partnerský produkt" z výsledkov vyhľadávania.
Produktový list je ten, ktorý priamo komunikuje značka (fotografie a popis), v tomto prípade uvádzame na produktovom liste zmienku „Partnerský produkt“. Informácie súvisiace s predajom (VOP, dodacie podmienky a pravidlá vrátenia) sú pre zákazníka viditeľné priamo na produktovom liste.

4. Produkty triedené podľa určitých kritérií vybraných kupujúcim

Kupujúci si tiež môžu sami zvoliť, ako budú produkty klasifikované, výberom určitých kritérií triedenia (triedenie podľa relevantnosti, zvýšenie cien, zníženie cien, novinky, zľava %) alebo použiť filtre na zatriedenie produktov do viacerých kategórií. špecifické (veľkosti, pohlavie, značky, farba, zloženie atď.) Kupujúci majú tiež možnosť zvoliť si zobrazenie len produktov SPARTOO alebo partnerských produktov.

Platobné podmienky

Kupujúci zaplatí sumu produktov predajcovi Marketplace v čase objednávky priamo prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu SPARTOO. Využíva najmä jednu z nasledujúcich možností: - Kreditná karta: karta Visa, Mastercard, American Express.
- PayPal účet: v tomto prípade bude kupujúci automaticky presmerovaný na svoj PayPal účet. Po potvrdení platby cez PayPal môže kupujúci dokončiť svoju objednávku.
V prípade akceptovania iných spôsobov platby predávajúcim je kupujúci informovaný prostredníctvom produktového listu.

Záruky

Na všetky produkty predávané predávajúcim Marketplace sa vzťahujú zákonné záruky podľa platných právnych predpisov, najmä zákonná záruka zhody alebo iná zákonná záruka, ktorá umožňuje Kupujúcemu vrátiť produkty predávajúcemu alebo mu predávajúci vráti časť ceny výrobkov.
Ak sa na produkty vzťahuje zmluvná záruka poskytovaná predávajúcim alebo výrobcom produktu, táto informácia bude uvedená na produktovom liste.

Spory

Všetky reklamácie kupujúceho je potrebné zaslať predávajúcemu prostredníctvom jeho zákazníckeho účtu SPARTOO.
V prípade reklamácie zo strany kupujúceho z dôvodu oneskoreného dodania, nesúladu alebo poškodenia produktov do tridsiatich (30) dní od potvrdenia objednávky produktu alebo inej dlhšej lehoty akceptovanej predávajúcim alebo stanovenej platnými právnymi predpismi, spor rieši len predávajúci.
Predávajúci má lehotu dvoch (2) pracovných dní na odpoveď na reklamácie kupujúcich.
V prípade sporu môže každý zákazník zaslať písomnú žiadosť spoločnosti SPARTOO, ktorá urobí maximum pre jeho vyriešenie. Ak pokus o mimosúdne riešenie zlyhá, je potrebné požiadať mediátora do jedného roka od podania mimosúdnej sťažnosti. Zákazník môže na riešenie prípadných sporov využiť nasledujúcu platformu „riešenia sporov“: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=FR.
Toto posledné ustanovenie neplatí pre Švajčiarsko, Andorru, Monako a ďalšie francúzsky hovoriace krajiny.

Objavte aplikáciu Spartoo...
kliknite tu

A využite možnosť vyhrať 100€ zapojením sa do nášho panelu

Sledujte nás na

Copyright © 2006 - 2024