Aktualizácia objednávky

URL webovej služby : https://sws.spartoo.sk/mp/xml_maj_orders.php

Táto webová služba slúži na aktualizáciu stavu objednávky.

Prechod objednávky do stavu 2 (Objednávka v príprave): Objednávka je považovaná za prijatú. Informácie o objednávke (meno, doručovacia adresa, prepravca, atď...) sa už nemenia.
Prechod objednávky do stavu 3 (Objedávka vyexpedovaná): Objednaný produkt je odstránený z fluxu. Objednávka bola odovzdaná prepravnej spoločnosti. Sledovací odkaz zásielky je k dispozícii.
Prechod objednávky do stavu 41 (Objednávka zrušená): Objednávka je zrušená, zákazník ju neobdrží. Zákazníkovi budú vrátené peniaze.
Prechod objednávky do stavu 45 (Objednávka vyexpedovaná): Objednávka bola stratená počas procesu doručovania.
Prechod objednávky do stavu 47 (Objednávka vyexpedovaná): Doručenie sa nemohlo uskutočniť (Zákazník nebýva na zadanej adrese, prípadne si nevyzdvihol balík, atď....).

Pre objednávku je možné nastaviť stav 2 iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 11.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 3 iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 2.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 41 iba v tom prípade, že sa nenachádza v stave 3 alebo 41.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 45 iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 3.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 47iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 3.

Sledovanie objednávky sa uskutočňuje v okamihu jej prechodu do stavu 3. Treba teda upresniť parameter tracking_number.
E-mail obsahujúci sledovací odkaz bude zaslaný zákazníkovi pe upozornenie na skutočnosť, že jeho objednávka už opustila sklad a je na ceste.

> Pozrieť si zoznam všetkých možných stavov objednávky

Zoznam parametrov



Parameter Popis
partnerský predajca Musí obsahovať Váš unikátny identifikátor:
oID Identifikátor objednávky, ktorá sa má aktualizovať
status Stav novej objednávky (2, 3 alebo 41)
tracking_number Sledovacie číslo prepravcu (treba ho poskytnúť, keď objednávka prejde do stavu 3)


Namiesto parametrov status a tracking_number , je tiež možné poskytnúť parameter xml , ak máte prístup k zásielke s viacerými balíkmi.
Keď zavoláte túto webovú službu vo viacfarebnom režime, stav príkazu sa automaticky nastaví na 2 (objednávka prijatá)
Keď sú všetky produkty v objednávke v balíku, objednávka sa automaticky prepne do stavu 3 (objednávka odoslaná)

Nižšie je uvedený formát XML na odoslanie v parametri xml a príklad:


<root>
	<parcel>
		<tracking>string</tracking>
		<products>
			<product>
				<products_reference>string</products_reference>
				<products_size>string</products_size>
			</product>
		</products>
	</parcel>
</root>

Exemple :

<root>
	<parcel>
		<tracking>12563AF256</tracking>
		<products>
			<product>
				<products_reference>basket_model_7</products_reference>
				<products_size>36</products_size>
			</product>
			<product>
				<products_reference>basket_model_7</products_reference>
				<products_size>37</products_size>
			</product>
		</products>
	</parcel>
	<parcel>
		<tracking>12563AF257</tracking>
		<products>
			<product>
				<products_reference>tshirt_blue_268</products_reference>
				<products_size>M</products_size>
			</product>
		</products>
	</parcel>
</root>


Zoznám chybových kódov webovej služby


Kód Popis
1 Bezchybné parametre
-1 Parameter partenaire nebol správne zaregistrovaný alebo je prázdny
-2 Parametre partnera neexistujú
-5 Cýba parameter rID/oID alebo parameter stavu
-6 Objednávka alebo vrátenie neboli nájdené, overte parameter oID / rID alebo partnerský parameter.
-8 Chyba v zadávaní sledovacieho čísla
-9 Nový stav je identický s aktuálnym stavom
-10 Nový stav neexistuje
-11 Parameter xml nebol správne zaregistrovaný alebo je prázdny
-14 Tovar nebol nájdený v našej databáze
-17 Objednávka crossdock: číslo balíka je povinné
-19 Problém v chronológii objednávky
  • Stav 2 sa aplikuje jedine v prípade, že je objednávka v stave 11
  • Stav 3 sa aplikuje jedine v prípade, že je objednávka v stave 2
  • Stav 41 sa aplikuje jedine v prípade, že je objednávka v stave 3
-26 Objednávka obsahuje vrátený tovar a teda nemôže byť deklarovaná ako stratená / nedoručená z dôvodu nezastihnuteľnosti príjemcu
-27 Objednávka bola už zrušená
-28 Objednávka nenájdená
-29 Neznáma chyba (strata balíka / nedoručenie z dôvodu nezastihnutia príjemcu)
-30 Objednávka je príliš stará na to, aby ju bolo možné klasifikovať do statusu 3. Spojte sa prosím s oddelením Marketplace
-428 Váš účet bol deaktivovaný. Odteraz nemáte možnosť zadávať požiadavky webservices
-429 Za túto hodinu ste dosiahli príliš veľký počet požiadaviek webservice