Aktualizácia objednávky
URL webovej služby : https://sws.spartoo.sk/mp/xml_maj_orders.phpTáto webová služba slúži na aktualizáciu stavu objednávky.
Prechod objednávky do stavu 2 (Objednávka v príprave): Objednávka je považovaná za prijatú. Informácie o objednávke (meno, doručovacia adresa, prepravca, atď...) sa už nemenia.
Prechod objednávky do stavu 3 (Objedávka vyexpedovaná): Objednaný produkt je odstránený z fluxu. Objednávka bola odovzdaná prepravnej spoločnosti. Sledovací odkaz zásielky je k dispozícii.
Prechod objednávky do stavu 41 (Objednávka zrušená): Objednávka je zrušená, zákazník ju neobdrží. Zákazníkovi budú vrátené peniaze.
Prechod objednávky do stavu 45 (Objednávka vyexpedovaná): Objednávka bola stratená počas procesu doručovania.
Prechod objednávky do stavu 47 (Objednávka vyexpedovaná): Doručenie sa nemohlo uskutočniť (Zákazník nebýva na zadanej adrese, prípadne si nevyzdvihol balík, atď....).
Pre objednávku je možné nastaviť stav 2 iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 11.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 3 iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 2.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 41 iba v tom prípade, že sa nenachádza v stave 3 alebo 41.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 45 iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 3.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 47iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 3.
Sledovanie objednávky sa uskutočňuje v okamihu jej prechodu do stavu 3. Treba teda upresniť parameter tracking_number.
E-mail obsahujúci sledovací odkaz bude zaslaný zákazníkovi pe upozornenie na skutočnosť, že jeho objednávka už opustila sklad a je na ceste.
> Pozrieť si zoznam všetkých možných stavov objednávky
Zoznam parametrov
Parameter | Popis |
---|---|
partnerský predajca | Musí obsahovať Váš unikátny identifikátor: |
oID | Identifikátor objednávky, ktorá sa má aktualizovať |
status | Stav novej objednávky (2, 3 alebo 41) |
tracking_number | Sledovacie číslo prepravcu (treba ho poskytnúť, keď objednávka prejde do stavu 3) |
Namiesto parametrov status a tracking_number , je tiež možné poskytnúť parameter xml , ak máte prístup k zásielke s viacerými balíkmi.
Keď zavoláte túto webovú službu vo viacfarebnom režime, stav príkazu sa automaticky nastaví na 2 (objednávka prijatá)
Keď sú všetky produkty v objednávke v balíku, objednávka sa automaticky prepne do stavu 3 (objednávka odoslaná)
Nižšie je uvedený formát XML na odoslanie v parametri xml a príklad:
<root> <parcel> <tracking>string</tracking> <products> <product> <products_reference>string</products_reference> <products_size>string</products_size> </product> </products> </parcel> </root>
Exemple :
<root> <parcel> <tracking>12563AF256</tracking> <products> <product> <products_reference>basket_model_7</products_reference> <products_size>36</products_size> </product> <product> <products_reference>basket_model_7</products_reference> <products_size>37</products_size> </product> </products> </parcel> <parcel> <tracking>12563AF257</tracking> <products> <product> <products_reference>tshirt_blue_268</products_reference> <products_size>M</products_size> </product> </products> </parcel> </root>
Zoznám chybových kódov webovej služby
Kód | Popis |
---|---|
1 | Bezchybné parametre |
-1 | Parameter partenaire nebol správne zaregistrovaný alebo je prázdny |
-2 | Parametre partnera neexistujú |
-5 | Cýba parameter rID/oID alebo parameter stavu |
-6 | Objednávka alebo vrátenie neboli nájdené, overte parameter oID / rID alebo partnerský parameter. |
-8 | Chyba v zadávaní sledovacieho čísla |
-9 | Nový stav je identický s aktuálnym stavom |
-10 | Nový stav neexistuje |
-11 | Parameter xml nebol správne zaregistrovaný alebo je prázdny |
-14 | Tovar nebol nájdený v našej databáze |
-17 | Objednávka crossdock: číslo balíka je povinné |
-19 | Problém v chronológii objednávky
|
-26 | Objednávka obsahuje vrátený tovar a teda nemôže byť deklarovaná ako stratená / nedoručená z dôvodu nezastihnuteľnosti príjemcu |
-27 | Objednávka bola už zrušená |
-28 | Objednávka nenájdená |
-29 | Neznáma chyba (strata balíka / nedoručenie z dôvodu nezastihnutia príjemcu) |
-30 | Objednávka je príliš stará na to, aby ju bolo možné klasifikovať do statusu 3. Spojte sa prosím s oddelením Marketplace |
-428 | Váš účet bol deaktivovaný. Odteraz nemáte možnosť zadávať požiadavky webservices |
-429 | Za túto hodinu ste dosiahli príliš veľký počet požiadaviek webservice |