Aktualizácia objednávky
URL webovej služby : https://sws.spartoo.sk/mp/xml_maj_orders.phpTáto webová služba slúži na aktualizáciu stavu objednávky.
Prechod objednávky do stavu 2 (Objednávka v príprave): Objednávka je považovaná za prijatú. Informácie o objednávke (meno, doručovacia adresa, prepravca, atď...) sa už nemenia.
Prechod objednávky do stavu 3 (Objedávka vyexpedovaná): Objednaný produkt je odstránený z fluxu. Objednávka bola odovzdaná prepravnej spoločnosti. Sledovací odkaz zásielky je k dispozícii.
Prechod objednávky do stavu 41 (Objednávka zrušená): Objednávka je zrušená, zákazník ju neobdrží. Zákazníkovi budú vrátené peniaze.
Prechod objednávky do stavu 45 (Objednávka vyexpedovaná): Objednávka bola stratená počas procesu doručovania.
Prechod objednávky do stavu 47 (Objednávka vyexpedovaná): Doručenie sa nemohlo uskutočniť (Zákazník nebýva na zadanej adrese, prípadne si nevyzdvihol balík, atď....).
Pre objednávku je možné nastaviť stav 2 iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 11.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 3 iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 2.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 41 iba v tom prípade, že sa nenachádza v stave 3 alebo 41.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 45 iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 3.
Pre objednávku je možné nastaviť stav 47iba v tom prípade, že sa nachádza v stave 3.
Sledovanie objednávky sa uskutočňuje v okamihu jej prechodu do stavu 3. Treba teda upresniť parameter tracking_number.
E-mail obsahujúci sledovací odkaz bude zaslaný zákazníkovi pe upozornenie na skutočnosť, že jeho objednávka už opustila sklad a je na ceste.
> Pozrieť si zoznam všetkých možných stavov objednávky
Zoznam parametrov
| Parameter | Popis |
|---|---|
| partnerský predajca | Musí obsahovať Váš unikátny identifikátor: |
| oID | Identifikátor objednávky, ktorá sa má aktualizovať |
| status | Stav novej objednávky (2, 3 alebo 41) |
| tracking_number | Sledovacie číslo prepravcu (treba ho poskytnúť, keď objednávka prejde do stavu 3) |
Namiesto parametrov status a tracking_number , je tiež možné poskytnúť parameter xml , ak máte prístup k zásielke s viacerými balíkmi.
Keď zavoláte túto webovú službu vo viacfarebnom režime, stav príkazu sa automaticky nastaví na 2 (objednávka prijatá)
Keď sú všetky produkty v objednávke v balíku, objednávka sa automaticky prepne do stavu 3 (objednávka odoslaná)
Nižšie je uvedený formát XML na odoslanie v parametri xml a príklad:
<root> <parcel> <tracking>string</tracking> <products> <product> <products_reference>string</products_reference> <products_size>string</products_size> </product> </products> </parcel> </root>
Exemple :
<root> <parcel> <tracking>12563AF256</tracking> <products> <product> <products_reference>basket_model_7</products_reference> <products_size>36</products_size> </product> <product> <products_reference>basket_model_7</products_reference> <products_size>37</products_size> </product> </products> </parcel> <parcel> <tracking>12563AF257</tracking> <products> <product> <products_reference>tshirt_blue_268</products_reference> <products_size>M</products_size> </product> </products> </parcel> </root>
Zoznám chybových kódov webovej služby
| Kód | Popis |
|---|---|
| 1 | Bezchybné parametre |
| -1 | Parameter partenaire nebol správne zaregistrovaný alebo je prázdny |
| -2 | Parametre partnera neexistujú |
| -5 | Cýba parameter rID/oID alebo parameter stavu |
| -6 | Objednávka alebo vrátenie neboli nájdené, overte parameter oID / rID alebo partnerský parameter. |
| -8 | Chyba v zadávaní sledovacieho čísla |
| -9 | Nový stav je identický s aktuálnym stavom |
| -10 | Nový stav neexistuje |
| -11 | Parameter xml nebol správne zaregistrovaný alebo je prázdny |
| -14 | Tovar nebol nájdený v našej databáze |
| -17 | Objednávka crossdock: číslo balíka je povinné |
| -19 | Problém v chronológii objednávky
|
| -26 | Objednávka obsahuje vrátený tovar a teda nemôže byť deklarovaná ako stratená / nedoručená z dôvodu nezastihnuteľnosti príjemcu |
| -27 | Objednávka bola už zrušená |
| -28 | Objednávka nenájdená |
| -29 | Neznáma chyba (strata balíka / nedoručenie z dôvodu nezastihnutia príjemcu) |
| -30 | Objednávka je príliš stará na to, aby ju bolo možné klasifikovať do statusu 3. Spojte sa prosím s oddelením Marketplace |
| -428 | Váš účet bol deaktivovaný. Odteraz nemáte možnosť zadávať požiadavky webservices |
| -429 | Za túto hodinu ste dosiahli príliš veľký počet požiadaviek webservice |
www.spartoo.sk
























