Pri príležitosti značky Dr. Martens
Na začiatku to bolo len zvláštne spojenie nemeckého doktora Klausa Maertensa a jeho garáže plnej vynálezov a rodiny Griggsových, anglických továrnikov z regiónu mesta Northampton. Tí spoločne vytvoria topánky, ktoré sú pohodlné, praktické, robustné a s klasickým dizajnom a ktoré boli ako prvé nasadené na podrážku so vzduchovými vankúšikmi. Táto pracovná topánka, pokrstená v roku 1960, onedlho po tom, ako sa objavila na trhu dňa prvého apríla 1960, sa zaslúžila o skutočnú revolúciu. Bez toho, že by sa o to špeciálne snažila, sa značka Dr. Martens stala svedkom propagácie svojich produktov v kuloároch všetkých anglosaských subkultúr. Rok po roku sa značka Dr. Martens stala symbolom spojenia kultúr, určitým spôsobom vyjadrenia názoru na svet a dokonca až ikonou mnohých hudobných scén. Svet módy, stále fascinovaný autentickosťou, sa tiež zmocnil tohto fenoménu. Viac ako 50 rokov po jej vytvorení je značka neskutočne vibrujúca a súčasná, stala sa akoby bodom ukotvenia alebo plátnom, na ktoré sa vykresluje charakter jedne generácie po druhej.